[sklug] Situacia je vazna

Jan Matis matis na hq.sk
Neděle Listopad 11 22:02:40 CET 2001

> No ja by som navrhol do SR Dumbera (Tomasa Hornicka) a Damneda (Jana
> Matisa).
Dumber ANO
Damned NIE

> Myslim, ze to by mohli byt dobry kandidati
Mam milion dovodov preco nie ale ned prvy argument bude dost padny
Aktualne som podla stanov (asi) este stale clen reviznej komisie a pokial
viem tak revizna komisia SKLUG-u nepohla pocas svojej existencie prstom.
Cize asi tolko o mojej zodpovednosti.

Pokial sa vsak najde organizator (TJ spravna rada ako celok) tak sa budem
velmi rad podielat na jej aktivitach ako jej NE-clen

Jan Damned Matis

> Marian
> mglatzner na pobox.sk
p.s. To by ma zaujimalo kde si prisiel k takemuto zbesilemu napadu a kde
si vobes vyprodukoval moje meno :))