[sklug] spravna rada

Milan WWW Pikula www na terminus.sk
Pondělí Listopad 12 14:32:34 CET 2001

Ahoj,

On Mon, 12 Nov 2001, Matus "fantomas" Uhlar wrote:

W>kedze uz mame vaznu situaciu - co keby niekto napisal co zhruba je v popise
W>prace clenov spravnej rady ? Iste je tu kopa ludi ktori by boli ochotni
W>aspon sem-tam s niecim pomoct...

SkLUG ma byt _nase_ zdruzenie. Takze sa od clenov spravnej rady ocakava
(aj ked nie vzdy dostane) schopnost vymyslat si, co treba robit. Doteraz
to boli asi tieto veci:
	- dohody so sponzormi, z ktorych boli CDcka a podobne veci pre
	  clenov,
	- organizovanie lugconov (a aj prednasanie na nich:)
	- podpora projektov
	- papierovacky, uctovnictvo atd.. na to sa asi da zobrat
	  externy clovek.

	Milan

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk