[sklug] spravna rada

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Středa Listopad 14 10:36:46 CET 2001

Zdravim,

> Ale co by sme od clena SR ocakavali:
>
> 1) Prve a najhlavnejsie: Organizovanie ludi
> Clenska zakladna je sice mala, ale ako sa zda ludi ochotnych pomoct je
> dost. Clen SR by sa mal postarat o to, aby kazdy kto chce nieco robit
> mal moznost. Vela veci treba dohodnut, predpripravit, zabezpecit ludi.
> Proste, organizacia ludi.
	S organizaciou ludi som ochotny pomoct, skusenosti sice nie su
	obrovske, ale snad postacujuce ;)

> 3) Sprava projektov a aktivit
> Nejake projekty v sklugu bezia, ale vacsina len tak stoji. Treba obcas
> pozerat ako sa projekty maju, popr. zabezpecovat nove. Sklug ma nejake
> (malo, ale predsa) peniaze a hlavne stroje s dobrou konektivtou, takze
> mozeme poskytovat zdroje pre projekty. Tiez SkLUG funguje ako dobry
> 'partner' pre projekty. Je ovela presvedcivejsie ked chcem sponzorske
> peniaze povedat 'toto je projekt SkLUGu' ako 'ja Janko Mrkvicka som tu
> nieco zbuchal'.
	K projektom mam vyhrad viac nez dost, ale len strucne. Dokazem
	pochopit, ze niekto nema cas na projekt ktory vedie (uplne
	normalna vec). Problemom je podla mna prave "ludsky faktor", som
	ochotny sa zmierit s odpovedou typu "tak si napis patch", ale rad
	by som videl, ludi ktori dokazu pisat patche bez toho aby mali
	pristup k zdrojakom a vedeli ich otestovat nie je az tolko. To nie
	je o tom, ze nie je cas. Ale o tom, ze ak ma niekto cas a chce
	nieco urobit, tak ho to obvykle odradi (bodaj by nie). Su veci,
	ktore som bol (este aj som, ale uz o cosi menej) ochotny robit na
	projektoch SkLUGu, ale co uz.

							marx