[sklug] spravna rada

Oozy oozy na mail.muni.cz
Středa Listopad 14 20:20:49 CET 2001

On Wed, Nov 14, 2001 at 11:28:24AM +0100, Radovan Semancik wrote:
> OK, Pisem si ta ako kandidata do SR? :-)

    Suhlasim a tiez hlasujem za Marxa. (dufam, ze sa nenahneva, ale myslim, ze
je na to vhodny :-).

    Tiez som ochotny s tym-cim pomoct, ale v ziadnom pripadne nechcem byt v SR
z jednoducheho dovodu, ze sa poznam a viem ze nezodpovednost je moje druhe
meno.

    Mimochodom, Gildir dufam, ze sa uplne nevzdavas SkLUGu, ale budes sa dalej
"aspon" ucastnit LugConov a idealne aj robit prednasky (to sa tyka vsetkych
chystajucich sa odist z SR).

--
  Peter `oozy' Kruty     ''~``
                        ( o o )