[sklug] Projekty SkLUGu (WAS: spravna rada)

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Pondělí Listopad 19 10:31:04 CET 2001

Ondrej Jombik wrote:

>         Pod tymi projektami SkLUGu sa rozumeju veci typu zbuchanie
> distribucie, vydanie knizky, alebo vie dat SkLUG podporu aj niecomu seriozne
> softverovemu? Samozrejme nemyslim podporu materialnu, ale cisto duchovnu,
> tzn. ako bolo napisane vyssie: "toto je softverovy projekt SkLUGu,
> oficialneho zdruzenia pouzivatelov Linuxu na Slovensku".

Neviem preco by softverove produkty mali byt mimo :-)
Dokonca, kym do toho buem moct kecat, by som bol hlavne za podporu
softverovych projektov.

>         A da sa niekde najst zoznam tych projektov? Mozno na Sklug.SK je
> nejaky projects.php, ale som dost skepticky k faktu ci funguje. Myslim, ze
> jednou z primarnych uloh novej spravnej rady by malo byt zabezpecenie
> funkcnej domovskej stranky. Ale o tom sa tu uz diskutovalo.

Urcite to ne webe bolo, a mozno aj je, ale ak to aj beha bude to
straaasne neaktualne.

Skutocna nova SR musi zorganizovat vyrobenie novej web prezentacie
sklugu.

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.