[sklug] Cofax a Linux prednasky

Jan Matis matis na hq.sk
Pondělí Říjen 22 19:52:15 CEST 2001

Ahojte,

Mal som toho roku cest po dlhom case zavitat na Invex a prijemne ma tam
prekvapila jedna (a asi iba ta jedna) vec. Totiz takzvana LinuxHall.
Teda prijemne prekvapila.. Skor by som povedal ze aj trosku zarazila,
lebo LinuxHall okrem prednaskovej miestnosti neobsahovala jedinu firmu
nejakym sposobom dotykajucu sa linuxu. Ale prave takzvana "prednaskova"
miestnost ma inspirovala k snahe o uskutocnenie podobnej akcie na
slovenskom Cofaxe. Avsak skor ako sa pokusim oslovit ludi z D&D studia,
som sa rozhodol napisat svoj napad sem a trosku ho rozdiskutovat. Zaprve
preto ze Vas mozno napadnu nejake konstruktivne pripomienky a zadruhe
preto ze sa medzi Vami mozno najde nejaky blizky priatel D&D a usetri mi
cestu cez sekretarku a vysvetlovanie co to ten Linux vlastne je za drogu.
:)

Takze k veci:
Moja povodna idea smerovala ku prednaskovej miestnosti a odbornym
prednaskam.

Dalej ma napadlo ze by bolo vhodne predvadzat instalaciu najznamejsich
distribucii (MDK, SuSE, RH, DEB, nejake dalsie ?).

Takisto som rozmyslal nad predajom (originalnych ?) instalacnych CD.

Tiez by boli zaujimave nejake business prezentacie ( Cube ? a pod. ) v
ramci business dna ( ak taky este na cofaxe je uz som tam davno nebol ).

Ohlade toho oslovenie D&D: Ak tam niekto ma znamych tak by nam to naozaj
usetrilo kopu prace a hlavne by sme hned na zaciatku vedeli na com sme a
mohli by sme sa zariadit v pripade ze nam nebudu ochotni poskytnut
prednaskovu miestnost za "symbolicky poplatok". Tak ci onak si myslim, ze
ak o to SKLUG ma zaujem, tak by sme nemali mat problem najst nejakych
sponzorov v okruhu slovenskych firiem, ktore pouzivaju linux. (Glotel ?
:)) GTS ? :)) a pod. )

Ocakavam Vasu kritiku ci podnetne navrhy :)

S pozdravom Jan "Damned" Matis