[sklug] Cofax a Linux prednasky

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Úterý Říjen 23 08:22:51 CEST 2001

Ahoj,

> Ale prave takzvana "prednaskova" miestnost ma inspirovala k snahe
> o uskutocnenie podobnej akcie na slovenskom Cofaxe.

On na Cofax este niekto chodi? Ta vystava ide od desiatich k piatim,
vacsina firiem co nieco znamenaju sa na to bud vykaslala, alebo
organizuju trucpodniky v rovnakom termine a po Cofaxe chodia
povacsinou skolske exkurzie a zberaci prospektov.

Ja som tam chodieval, kym to bola dobra prilezitost stretnut svojich
znamych. Uz som tam ale nejake tri roky nebol a pokial sa radikalne
nezmeni Cofax, tak tam ani nepojdem.

IMHO to nema cenu (pravda, stanok vedla Microsoftu by mohol
byt zaujimavy :-)), tam povacsinou nechodia ludia, co su cielovou
skupinou pre Linux.

Inak o D&D som pocul tiez vselico, ale kedze to mam z druhej ruky,
radsej to nebudem rozvadzat.