[sklug] Cofax a Linux prednasky

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Úterý Říjen 23 10:13:57 CEST 2001

Stanislav Meduna wrote:

> Ahoj,

> On na Cofax este niekto chodi? Ta vystava ide od desiatich k piatim,
> vacsina firiem co nieco znamenaju sa na to bud vykaslala, alebo
> organizuju trucpodniky v rovnakom termine a po Cofaxe chodia
> povacsinou skolske exkurzie a zberaci prospektov.

Tiez si myslim ze to nema velmi vyznam. Ani na tom Invexe v 'Linux Hall'
nebolo vela ludi, a Cofax bude na tom urcite horsie.

Skor ma napadlo ze by sme mohli dat dokopy dve-tri komercne firmy co
pouzivaju Linux a nechat im (sponzorsky) zaplatit nejaku vacsiu 'Linux
developer conference', kde by mohli predstavit svoje produkty a spravili
by sme tam kopec odbornych prednasok.
Aspon by tie formy konecne splatili svoj dlh Linuxovej komunite.

Som si dost isty ze napr. nasa firma by do toho isla.

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.