[sklug] Cofax a Linux prednasky

Jan Matis matis na hq.sk
Úterý Říjen 23 11:35:23 CEST 2001

Stanislav Meduna:
> On na Cofax este niekto chodi? Ta vystava ide od desiatich k piatim,
> vacsina firiem co nieco znamenaju sa na to bud vykaslala, alebo
> organizuju trucpodniky v rovnakom termine a po Cofaxe chodia
> povacsinou skolske exkurzie a zberaci prospektov.
Trucpodniky ? kde aky ? Ja som nemyslel Cofax ako dogmu.
A ked sme pri skolskych exkurziach tak podla mna prave To je jedna z
cielovych skupin ktore chceme zasiahnut.

Gildir:
> Skor ma napadlo ze by sme mohli dat dokopy dve-tri komercne firmy co
> pouzivaju Linux a nechat im (sponzorsky) zaplatit nejaku vacsiu 'Linux
> developer conference', kde by mohli predstavit svoje produkty a spravili
> by sme tam kopec odbornych prednasok.
Hmmmm ja som akosi potichu predpokladal ze tam bude vela ludi ktori sa s
linuxom este nestretli (preto ma napadol Cofax). Pretoze ak si vezmes za
cielovu skupinu odbornikov tak tam akurat pridu clenovia sklugu co sice
bude pekne ale v podstate to bude len dalsi sklug weekend (len bez volby
vedenia sklugu).

Jano