[sklug] Cofax a Linux prednasky

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Úterý Říjen 23 12:45:45 CEST 2001

Ahoj,

> Trucpodniky ? kde aky ?

Oracle robieva vlastnu akciu vo svojich priestoroch (dokonca tusim
s organizaciou dopravy od Cofaxu). Siemens myslim tiez a urcite
som pocul o dalsich.

> A ked sme pri skolskych exkurziach tak podla mna prave To je jedna z
> cielovych skupin ktore chceme zasiahnut.

Vidim to inak. Podstatne je dostat Linux k ludom, ktori maju alebo
v dohladnej dobe budu mat rozhodovacie pravomoci alebo aspon
vplyv na rozhodovacie procesy. To znamena od vysokoskolakov dalej.
Skolska exkurzia nam nepomoze, vystavovatelia maju svojich
starosti dost a "seriozni" navstevnici idu na vystavu s presnym
cielom, s kym sa chcu stretnut a rokovat.

> Gildir:

Toto vidim ako podstatne ucinnejsiu akciu - nieco na sposob
"open source for managers". Pokial sa v reklame spomenu pripadove
studie uspesneho nasadenia, ma to sancu pritiahnut tych spravnych ludi.