[sklug] Cofax a Linux prednasky

Martin Užák uzak na ba.telecom.sk
Středa Říjen 24 00:26:09 CEST 2001

zdar, zdar,

> Skor ma napadlo ze by sme mohli dat dokopy dve-tri komercne firmy co
> pouzivaju Linux a nechat im (sponzorsky) zaplatit nejaku vacsiu 'Linux
> developer conference', kde by mohli predstavit svoje produkty a spravili
> by sme tam kopec odbornych prednasok.

nechcem rypat ... ale zmysel tej akcie by bol? zlanarit novych
linuxakov? publicity pre linux? prislo by tam mozno 50 ludi, z ktorych
uz kazdy o linuxe nieco svoje vie a tym by to IMHO skoncilo. nieco
podobne robilo IBM asi pred 2 rokmi (chceli propagovat myslienku linux
clustra na .sk ;), prislo tam nieco vyse 30 ludi, asi len malo z nich
"novi zainteresovani" do linuxu. myslienka akcii v ramci invexu ci
cofaxu je IMHO skor (okrem X inych veci) ukazat nieco verejnosti (co,
naco, preco, zaco, kde i.. linux je) tam, kam verejnost nepride, sa nic
ukazat neda.

> Aspon by tie formy konecne splatili svoj dlh Linuxovej komunite.

zdravi,
	martin.