[sklug] Mozilla a Tatrabanka

Pátek Září 14 18:35:20 CEST 2001

On Fri, Sep 14, 2001 at 07:42:18AM +0200, Stanislav Meduna wrote:
> Ahojte,
caf.

> Mate niekto presny popis problemu (tu mailu z jula som
> asi omylom zmazal) a pripadne vyskusane, ci je to problemom
> aj v aktualnej Mozilla?
Odskusane to nemam, ale popisat to viem.

> Ak ano, mailnite mi to - cim jasnejsi popis, tym lepsie.
Problem je v tom, ze skript ktorim sa nalogovavas sa nesprava RFC-konformne a
pouziva redirekt, ktory nie je absolutny, t.j. chyba mu hostname.

Kazdy browser co som skusal takuto situaciu to do nejakej miery kompenzuje,
dokonca aj mozilla. Na odstranenie problemu staci namiesto
Location: daco.jsp
pisat
Location: https://moja.tatrabanka.sk/cgi-bin/ibanking/app/daco.jsp

S pozdravom,

/* vsprintf.c -- Lars Wirzenius & Linus Torvalds. */
/*
 * Wirzenius wrote this portably, Torvalds fucked it up :-)
 */