[sklug] NAvrh: linux tasky

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Pátek Září 14 20:19:34 CEST 2001

Ahoj,

> Problem s trickami je ten, ze takmer vsetci clenovia SR su 'terribly
> busy'(*) a zatial sa nenasiel ziaden dobrovolnik co by sa ponukol ze s
> tym pomoze.

Ale ved jasne, ale aspon poslat potvrdenie, ze "nevesajte sa,
ste v poradi" by snad bolo mozne, ked uz sa teda zverejnilo,
ze sa mozu objednavat... Takto ludia nevedia, ze co sa deje.

> Ak si niekto mysli ze na skole nestiha a ked skolu skonci
> bude mat viac casu, tak to bude velmi prekvapeny :-))

:-)))

Ono je to aj o tom nenabrat si na plecia viac, nez mozem stihat.
Ak sa tricka nestihaju, tak to zabalme - podla mna to kazdy pochopi.

Je mi luto, ze som skor pasivnym clenom SkLUG-u, ale co ma zivi
je proste prednejsie a Linux to zial zatial nie je...