[sklug] NAvrh: linux tasky

Sobota Září 15 02:24:04 CEST 2001

Dňa 14. sep 2001 o 20:19, Stanislav Meduna napísal(a):

> Ale ved jasne, ale aspon poslat potvrdenie, ze "nevesajte sa,
> ste v poradi" by snad bolo mozne, ked uz sa teda zverejnilo,
> ze sa mozu objednavat... Takto ludia nevedia, ze co sa deje.

na toto by snad uz konecne mohol odpovedat niekto iny..

> Ono je to aj o tom nenabrat si na plecia viac, nez mozem stihat.
> Ak sa tricka nestihaju, tak to zabalme - podla mna to kazdy pochopi.

ok, tak to zabalme?

> Je mi luto, ze som skor pasivnym clenom SkLUG-u, ale co ma zivi
> je proste prednejsie a Linux to zial zatial nie je...

povedzme si otvorene, kedy koho linux zivil? a povedzme si tiez ze koho
teraz zivy? no, takze zavrime SkLUG, ved predsa s linuxom sa neda robit
aj bez vidiny penazi. ak by to niekto dokazal a ma ekonomicke vzdelanie
nech sa plz. ozve;)

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk