[sklug] NAvrh: linux tasky

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Pondělí Září 17 09:50:15 CEST 2001

Stanislav Meduna wrote:

> Ale ved jasne, ale aspon poslat potvrdenie, ze "nevesajte sa,
> ste v poradi" by snad bolo mozne, ked uz sa teda zverejnilo,
> ze sa mozu objednavat... Takto ludia nevedia, ze co sa deje.

Return receipt spravi tu istu ulohu.

> Ono je to aj o tom nenabrat si na plecia viac, nez mozem stihat.
> Ak sa tricka nestihaju, tak to zabalme - podla mna to kazdy pochopi.

V tom pripade by sme mohli pustit k vode cely SkLUG. Par clenov SR to uz
spravilo. Ak by sme k tomu riptupovali vsetci tak ze 'ked to nestiham
tak na to kaslem' tak ziadna neziskova organizacia neexistuje. Mozno
dokonca ani samotny Linux by neexistoval.

> Je mi luto, ze som skor pasivnym clenom SkLUG-u, ale co ma zivi
> je proste prednejsie a Linux to zial zatial nie je...

Problem je ze vascina ludi ma takyto pristup. Ale ak si aspon polovica z
nas najde aspon hodinku tyzdene na SkLUG (tak ako to teraz robi SR) tak
by sme mohli nieco dokazat. Ono je dost jednoduche povedat 'nestiham,
kaslem na to'. Ale takymto sposobom by nikto nic nespravil, lebo _kazdy_
schopny clovek v tomto state nestiha.

BTW, co sa tyka mna osobne, je velmi pravdepodobne ze v dalsich volbach
do SR uz nebudem kandidovat. Chvilu (4 roky) tahala SkLUG terajsia SR a
myslim ze je cas odovzdat kormidlo zase dalej.

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.