[sklug] NAvrh: linux tasky

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Pondělí Září 17 20:19:11 CEST 2001

Ahoj,

> Return receipt spravi tu istu ulohu.

Prepac, ale to je nezmysel. To mi povie, ci to dorazilo prislusnemu
maileru. Nepovie, ci to niekto cital, zaevidoval, alebo spadla
masina a ako je dobrym zvykom, zabackupovane nebolo nic... Navyse
som sa v tej maile na nieco pytal a v takom pripade je akakolvek
odpoved (aj typu sorry, nemam cas, ozvem sa o tri tyzdne) lepsia
ako nic.

Nakupoval som uz peknych par veci cez internet, obcas dodali
promptne, obcas to bolo treba nahanat, ale aby som nedostal
potvrdenie o zaevidovani objednavky sa mi este nestalo.

> V tom pripade by sme mohli pustit k vode cely SkLUG.

Nechcem byt zlym prorokom, ale ako tak pozeram na to, kolko ludi
sa obtazovalo zaplatit clenske, tak uz tam v podstate je :-(((
Ak chce SkLUG akurat spravna rada a mozno dvadsat clenov,
tak to k tomu rozhodne smeruje. Som zvedavy, ci aspon na taketo
reci zareaguje niekto iny okrem "skalnych", ale pripada mi to
skor tak, ze ludia necitaju ani len mailing list.

> Problem je ze vascina ludi ma takyto pristup. Ale ak si aspon polovica z
> nas najde aspon hodinku tyzdene na SkLUG (tak ako to teraz robi SR)

Nuz ked ja tu hodinku tyzdenne radsej venujem na konkretne veci -
uz len ucast v konferenciach mi zaberie viac (neverili by ste,
akym potesenim je radit ohladne Linuxu na PDA v konferencii
microsoft.public.pocketpc :-)). V organizacnych zalezitostiach
netykajucich sa softwareoveho projektu som mizerny, takze to
nech odo mna nikto neocakava...

> BTW, co sa tyka mna osobne, je velmi pravdepodobne ze v dalsich volbach
> do SR uz nebudem kandidovat. Chvilu (4 roky) tahala SkLUG terajsia SR a
> myslim ze je cas odovzdat kormidlo zase dalej.

Vobec sa Ti necudujem...