[sklug] NAvrh: linux tasky

Milan WWW Pikula www na terminus.sk
Úterý Září 18 09:58:32 CEST 2001

Ahoj...

dopredu sa ospravedlnujem za trosku nastvany ton, nemohol som si
pomoct.

On Mon, 17 Sep 2001, Stanislav Meduna wrote:

W>Nakupoval som uz peknych par veci cez internet, obcas dodali
W>promptne, obcas to bolo treba nahanat, ale aby som nedostal
W>potvrdenie o zaevidovani objednavky sa mi este nestalo.

To bude tym, ze nie sme elektronicky obchod, ktory ma na to ludi,
ale obycajne neziskove zdruzenie. Viz. dalej.

W>Ak chce SkLUG akurat spravna rada a mozno dvadsat clenov,
W>tak to k tomu rozhodne smeruje. Som zvedavy, ci aspon na taketo
W>reci zareaguje niekto iny okrem "skalnych", ale pripada mi to
W>skor tak, ze ludia necitaju ani len mailing list.

na irc, na kanali #sklug, je strasny koopec ludi. Dalsi citaju tento list.
Tymto vas, ludia, prosim:

	* uvedomte si, ze SkLUG nie je Robovo zdruzenie, ale VASE. Keby ho
	  chcelo iba 5 ludi, nikdy by nevznikol.

	* uvedomte si, ze SkLUG je _zdruzenie_ _ludi_ s podobnymi zaujmami,
	  cim sa tento krat mysli operacny system Linux.

	* uvedomte si, ze ked uz to zdruzenie existuje, malo by nejako
	  linuxu pomahat, a ked chcete byt jeho clenmi, mali by ste pomahat
	  aj vy.

Preco vy, ked v mnohych zdruzeniach sa clenovia len vezu? Ano, existuje aj
iny model, pouzivany zdruzeniami. Dajte niekomu kancelariu a mesacny plat,
urcite vas nesklame.

Zatial sa vam ale vsetky clenske poplatky vracaju vo forme akcii, CDciek a
cohokolvek, co sa nahodou chysta. Bol som jeden z tych idealistov, ktori
pri tvorbe stanov zdruzenia presadzovali, aby clenstvo v SR bolo neplatene.
Vtedy som tak nejak dufal, ze clenovia zdruzenia budu taki ochotni, ako
boli na tych stretnutiach, kde sa o zdruzeni rozpravalo. A tam NEBOLO len
5 ludi. Kde su teraz?

W>Nuz ked ja tu hodinku tyzdenne radsej venujem na konkretne veci -
W>uz len ucast v konferenciach mi zaberie viac (neverili by ste,
W>akym potesenim je radit ohladne Linuxu na PDA v konferencii
W>microsoft.public.pocketpc :-)). V organizacnych zalezitostiach
W>netykajucich sa softwareoveho projektu som mizerny, takze to
W>nech odo mna nikto neocakava...

To je pristup viacerych. Nech odo mna nikto nic neocakava a nech dostanem
vsetko co si zaziadam, a ozaj, co to tolko meska? Ved ste tu na to, nie?

Aby som bol ferovy, ani ja toho nejak extra moc pre sklug nerobim. V
skutocnosti toho robim dost malo, pretoze mam aj ine povinnosti. Ale aspon
mam snahu. Ked radsej hodinku venujes na konkretne veci, co takto
pomoct mi s databazou www.sklug.sk/lugcon, ktorou som uz par tyzdnov
prakticky nepohol a ktora potrebuje do najblizsieho lugconu este poriadne
napuchnut?

Ta vyzva hore sa tyka kazdeho, kto aspon tusi, co je to PHP a SQL.

A mame tu aj druhu, bonusovu: Je tu niekto, komu tricka sklugu lezia
na srdci natolko, aby sme na neho mohli presmerovat ten alias? Bude
odpovedat na objednavky a nejako sa s nim uz dohodneme, co s nimi spravi
dalej.

Je tu niekto, komu zalezi na taskach? Napr. Fanto? Neviem ako zvysok SR,
ale osobne si myslim ze ak to budes chciet vybavit, budes mat nasu podporu
a vsetci budu len radi. Objednavam si zopar tasiek, aby som nezabudol :)..

Aby som to zhrnul: nepaci sa mi ten hnilobny zapach okolo SKLUGu. Mame
program prednasok, na ktorych sa zucastnuje VELA ludi mimo spravnej rady.
Podla mna to znamena, ze SKLUG _ma_ nejaky zmysel. Ak chcete (a mali by ste)
aby isiel viacerymi smermi ako len organizovanie prednasok, je to na vas,
da sa to urobit presne ako prihlasit sa za prednasajuceho. Moznosti piatich
ludi v SR su znacne obmedzene, ale sklug je tu predsa preto, aby bolo mozne
zrealizovat vase/nase napady, tak smelo do toho. (a ak niekomu ide o slavu,
ktoru z takejto prace ziska a z prednasky nie, mozeme ho dat na stranku.
nerozpraval som sa o tom s nikym zo spravnej rady, sklug na to nema tlacivo,
ale sakra vsetci sme ludia a ide nam o spolocnu vec.)

	Milan

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk