[sklug] NAvrh: linux tasky

Stanislav Meduna stanom na etm.co.at
Úterý Září 18 12:19:12 CEST 2001

Ahoj,

>To bude tym, ze nie sme elektronicky obchod, ktory ma na to ludi,
>ale obycajne neziskove zdruzenie.

Ked ja Ti neviem, ja som sa vzdy drzal zasady, ze bud nieco robim
poriadne, alebo to nerobim vobec - ci uz som bol za to plateny,
alebo nie. Ak sa v SkLUG preferuje pristup "skusme, mozno to vyjde
a ak nie, mame sa cim ospravedlnit", v poriadku, mne je ale proti
srsti.

Co sa tyka financii, rad za to tricko zaplatim tolko, aby ten, co sa
o to stara, dostal svoj cas zaplateny. Ja osobne nepotrebujem,
aby mali clenovia SkLUG-u zlavu a aby museli dostat naspat
vsetko, co zaplatili na clenskom. Neziskove zdruzenie nerovna
sa charita - ak sa to tak berie, tak to zakape urcite, to mi verte.

>Nech odo mna nikto nic neocakava a nech dostanem vsetko
>co si zaziadam, a ozaj, co to tolko meska? Ved ste tu na to, nie?

Nezmysel, aspon co sa mna tyka. Ja nepotrebujem ani tricka,
ani tasky, ani CD-cka a na cony chodim skor preto, aby som
sa stretol s ludmi a bol im k dispozicii pre rady a konzultacie,
ako kvoli prednaskam samotnym (na najblizsom cone, ktory bude
blizsie ako v Kosiciach, ale urcite nejaku prednasku urobim).

Co takto "sam sice nemam vela casu, ale ked uz nestiham, aspon
podporim clenskym organizaciu, ktora sa Linuxu venuje"?

>Ked radsej hodinku venujes na konkretne veci, co takto pomoct mi
>s databazou www.sklug.sk/lugcon, ktorou som uz par tyzdnov
>prakticky nepohol a ktora potrebuje do najblizsieho lugconu este
>poriadne napuchnut?
>
>Ta vyzva hore sa tyka kazdeho, kto aspon tusi, co je to PHP a SQL.

O PHP mam tri mesiace kupenu knihu, ktoru som zatial ani nestihol
zacat citat, takze asi nebudem tou spravnou osobou...

>Vtedy som tak nejak dufal, ze clenovia zdruzenia budu taki ochotni,
>ako boli na tych stretnutiach,

Pravdu povediac, ja som bol skeptikom uz vtedy...