[sklug] Re: BOLO NAvrh: linux tasky

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Úterý Září 18 16:45:07 CEST 2001

ahoj,

	Pokial skalny=clen SkLUG, tak tu mas priklad jedneho neskalneho :)

> Preco vy, ked v mnohych zdruzeniach sa clenovia len vezu? Ano, existuje aj
> iny model, pouzivany zdruzeniami. Dajte niekomu kancelariu a mesacny plat,
> urcite vas nesklame.
	Otazka je co by ten clovek robil a ci by ho tych par clenov
	dokazalo zaplatit

> Aby som bol ferovy, ani ja toho nejak extra moc pre sklug nerobim. V
> skutocnosti toho robim dost malo, pretoze mam aj ine povinnosti. Ale aspon
> mam snahu. Ked radsej hodinku venujes na konkretne veci, co takto
> pomoct mi s databazou www.sklug.sk/lugcon, ktorou som uz par tyzdnov
> prakticky nepohol a ktora potrebuje do najblizsieho lugconu este poriadne
> napuchnut?
> Ta vyzva hore sa tyka kazdeho, kto aspon tusi, co je to PHP a SQL.
	Tusim co to je a som ochotny s tym pomoct (aj ked som v zivote v
php/sql nerobil)

> A mame tu aj druhu, bonusovu: Je tu niekto, komu tricka sklugu lezia
> na srdci natolko, aby sme na neho mohli presmerovat ten alias? Bude
> odpovedat na objednavky a nejako sa s nim uz dohodneme, co s nimi spravi
> dalej.
	od oktobra visim na siete dost casto a dier v rozvrhu je az-az,
	pokial to nebude povazovane za ne-akademicku cinnost, tak preco nie
	Teda v pohode to premerujte na mna :)

						marx
		alebo ten, ktory clenom SkLUGu nebol a (asi ani) nebude