[sklug] NAvrh: linux tasky

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Pátek Září 21 14:27:10 CEST 2001

Marek Podmaka wrote:

> A tiez nemam dojem, ze by sklug mal nejako
> malo penazi (podla toho, ze sa tu pise, ze ked _sa_ nieco vymysli, tak
> s $ nebude problem).

Peniaze nie su problem. Ale nie preto ze by samotny SkLUG mal kopec
prachov alebo preto ze v IT priemysle (dokonca ja na slovensku) je
penazi relativne dost, takze nie je takze najst sponzora na rozumnu
akciu.

> ale zatial to vyzera, ze sklug nevie, co s tymi peniazmi robit

Vediet by vedel :-)

> (resp. aj vie, ale nema to kto zorganizovat).

Toto je presne. Nema kto. Fakt sa mi zda ze vacsina ludi okolo Linuxu je
sice technologicky zdatna ale organizacne takmer vobec. Ak je niekde
vynimka nech sa prihlasi :-)

> to zase nie, ale skor by som sa priklanal k tomu, ze ked sa nieco
> totalne nestiha, tak dat aspon na web alebo sem na mail-list, ze
> sorry, ale vobec nemam cas, maily prisli, o mesiac vam odpoviem...

:-)

Zda sa to lahke co? Vyskusaj si to :-)

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.