[sklug] projektik

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Sobota Září 29 17:45:02 CEST 2001

Ahojky,

   zase moja mozno blba vizia. Nasiel som krasny cesky projekt:
http://www.sendme.cz/tex/. Je to projekt free (GPL) ceskeho slovnika.
Postupuju tak, ze zobrali anglicky slovnik ispellu, ktory je pod GNU GPL
a ten postupne prekladaju (ale vedia aj pridat slovicka samozrejme). Je
to vo formate dict.

   My by sme mohli spravit nieco podobne (nie vykradanim ineho
elektronickeho a papieroveho slovnika, lebo to sa nesmie). Ale mozeme
si napriklad uz pomoct aj tymto vznikajucim ceskym slovnikom, kedze po
cesky rozumieme a je pod GNU GPL.

   Wanted: hlava projektu (pisanie stranok, trosku casu na
organizovanie), prekladatelia. Preklad by mohol fungovat nejako ako
distributed.net (t.j. clovek by si stiahol chunk dat, ktore by prelozil
a poslal naspat).

            Juraj.