[sklug] 7. Vikend s linuxom

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Úterý Srpen 20 08:24:41 CEST 2002

Ahojte,

> Ked sa do toho nikto nema, tak idem namotavat ja.
> LUDIA, ZOBUDTE SA!

To vies, leto ...

> To sa tu nenajde nikto kto by bol ochotny spravit prednasku?
> Nemozem vsetky prednasky robit ja, Dumber a Juro Bednar ..... vsak by
> vas to prestalo bavit na nas cumiet.

<ruzovucky_hlas>ale neprestalo, ved ty si peknucky chlapec</ruzovucky_hlas>
:-)))

Urcite nejaku spravim, ale este som sa vaznejsie nezamyslal nad temou.
Po rozume mi chodi nieco o XML (ale to by som si najprv musel
sam par veci nastudovat/osviezit) a/alebo blizsie niektoru temu
z minuleho prehladu o kvalite software (napr. testovanie). Ale vravim,
este nie som rozhodnuty a na verejnost chcem ist az vtedy, ked
si budem isty, ze naozaj nieco spravim.

> "XML a XML schema"
> Uvod do jazyka XML, kde to zije, cim sa to zivi, atd. Ako sa v tom pisu
> veci, ako sa specifikuje co tam ma byt a co nie (schema). A naco je ten
> humbuk vlastne dobry.

To by sa s mojimi predstavami zrejme celkom prekryvalo, akurat
sa trochu bojim toho, ze pre 99% je XML "zase nieco okolo webu"
a ja zase o webe neviem prakticky nic a XML ma zaujima ako
pohodlny nastroj na vymenu dat.

> "Java a Linux (prednaska pre javomilov)"
> Ako sa znasa Java v linuxe? Naco je v tom linuxe vlastne dobra? Sposob
> ako robit v Jave web aplikacie (servlety, JSP,..) ... mozno aj nejake
> zaklady Javy by sa zmestili.

Ano, ano, ano - prosim, urobte to niekto kto do toho vidite.