[sklug] 7. Vikend s linuxom

Martin Uzak uzak na ba.telecom.sk
Úterý Srpen 20 12:04:44 CEST 2002

cafky,

On Tue, Aug 20, 2002 at 08:24:41AM +0200, Stanislav Meduna wrote:

> Ano, ano, ano - prosim, urobte to niekto kto do toho vidite.

este neviem povedat co budem robit v case konania lugconu, ale ak sa
bude dat urcite pridem a bol by som ochotny neco podobne spravit (hoci
pohovorit o pythone ma laka minimalne tak isto ;). mozno by ste si mohli
este viac povedat co xete pocut. resp. najde sa niekto, kto by rad
pomohol? ak sa taky ochotnik najde, aj v pripade ze by som nemohol prist
na lugcon, rad mu s obsahom pomozem.

	martin.