[sklug] Re: [linux] OT: 1% DzPFO pre SKLUG ???

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Pondělí Únor 4 16:17:05 CET 2002

> A HLAVNE NIE SU TO TVOJE PENIAZE, ALE CAST
> DANE Z TVOJICH PENAZI, O KTORU PRIDES TAK CI TAK.

Nepochopil. Ak budem cely den zhanat potvrdenia, vystojim si frontu
u notara a zaplatim mu za jeho laskave osvedcenie, pridem o viac
penazi (kedze svoj cas si cenim), nez SkLUG nakoniec dostane.
Ani nehovoriac o ludoch, co nie su z miesta, kde maju poistovne
a NUP pobocky.

Je proste lacnejsie poslat sukromne peniaze, ako poslat sice statne,
ale za moznost ich poslat zaplatit takisto zo sukromnych penazi a casu.
Obavam sa, ze to bol pravdepodobne aj ciel celej upravy :-(

No, mne je to aj tak jedno, ja platim dane v inom state...