[sklug] Lugcon

Milan WWW Pikula www na terminus.sk
Úterý Únor 5 10:32:24 CET 2002

Ahoj,

ozyvam sa len ako nezodpovedna osoba... predbezne sme sa rozpravali,
ze dalsi lugcon by sa mohol konat v blave - kvoli tomu, ze bude na nom
valne zhromazdenie s dost desivym programom, a vacsina ludi ma
lepsi pristup do BA.

na druhej strane, vybavena miestnost nie je na zahodenie, kolko by si
prodekan za to zapytal?

	Milan