[sklug] Lugcon

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Úterý Únor 5 13:41:41 CET 2002

Peter Kmet wrote:
> Ak sa vam ta myslienka paci, budem rad, ak sa k tomu vyjadria nejake
> zodpovedne osoby v sklugu (future, gildir?).

Aby som trochu ozrejmil background:

Na najblizsom LV sa budu konat volby novej spravnej rady. A kedze zo
starej SR chcu kandidovat (ak dobre pocitam) len dvaja ludia a minimalny
pocet je 5, program bude dost dramaticky. A kedze v BA sme zatial vzdy
mali najvacsiu ucast, tak sme planovali LV a BA.

Nechcem zatracovat snahu o konanie LV niekde inde, to urcite nie, ale v
BB bude teraz myslim problem najma s ubytovanim. Preto skor navrhujem
nechat LV v BB na neskor. Aj tak dalsi LV v poradi sa mal organizovat
niekde na strednom slovensku, takze mozno niekedy zaciatkom jesene by
mohol byt dobry termin.

Z tychto dovodou a aj inych preto

                       PROSIM, PROSIM, PEKNE PROSIM ( :-) )

kohokolvek a vsetkych, co mozu aspon trocu pomoct SkLUGu a konaniu
dalsieho LV, aby pomohli. Kazda snaha sa ceni. Zatial predpokladame
termin konania LV 16-17.3. popr. nahradny termin 23-24.3. Potrebujeme
pomoc hlavne s:

- MIESTNOST Zvykli sme to robit na CHTF a bolo tam fajn, ale Future uz
to vybavoval vela krat a ja sa mu necudujem ze sa mu do toho uz nechce.
Vie niekto pomoct? Future iste rad poskytne navod ako na to. Popr. ani
miestnost na FEI alebo MFF by nebola na zahodenie.

- UBYTOVANIE Kto vie o nejakej moznosti lacneho (a oficialneho)
ubytovania v BA? Internaty, ubytovne, cokolvek. Ide o to len sa spytat.
Netreba v podstate nic vybavovat len zistit ceny, adresy a tel. cisla
.... kazdy si uz potom rezervuje ubytko sam.

- PROGRAM Kto si mysli ze vie spravit prednasku co by zaujimala ludi,
nech sa prihlasi. WWW dufam coskoro zase rozchodi nas registracny
system, tak to tam budem zaradzovat.

a 'last but not least'

- VOLBY Mame asi vseobecny rok volieb, aj v SkLUGu s tym treba pomoct.
Hlavne co sa tyka kandidatov. Takze, KTOKOLVEK co si myslite ze mozete
potiahnut SkLUG zase dalej, prosim prihlaste sa. Ide predsa o Vas SkLUG!
.... terajsia SR robila co mohla, to iste sa ocakava aj od dalsej, takze
_prosim_, kandidujte.

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.