[sklug] Lugcon

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Úterý Únor 5 15:30:04 CET 2002

Stanislav Meduna wrote:

> Ahoj,

> Ak bude zaujem, mozem urobit nieco na temu "Ako na kvalitny software" -
> take pele-mele o version-control, bug tracking systemoch, trochu
> sa obtriet o project management a.p., tak na hodinu az hodinu a pol.

Nemyslim ze by si niekto udrzal pozornost ludia 90min, hlavne ak budu
prednasky cely den.
Ja by som navrhoval prednasky tak max. 45min, to sa nam zatial najviac
osvedcilo.
(a myslim ze jedina vynimka bol Web programming, ale to bola vlastne
trojprednaska, traja ludia).

Takze prednasky planujte max. na 45 minut, prosim.

> Rad by som ale vedel zaujem - ak to nebude do programu pasovat a.p.,
> tak sa mi s tym nechce bavit.

To sa ukaze ked WWW rozbeha hlasovaci system.

> Navrh c. 2: na cz.comp.linux sa kazdu chvilu strhne flamewar na temu
> "vyvojovy model Linuxu", "Linux pre masy alebo pre odbornikov?" a.p.
> Mozno by mohla byt na zaver niektoreho dna zaujimava panelova
> diskusia na podobnu temu - mame dost free software fanatikov
> aj ludi pracujucich v komercnych firmach tak s Linuxom, ako
> aj s MS.

No, na zaver dna budu asi vsetci grogy, ale ak sa niekto chyti
organizacie diskusie, tak v tom nevidim problem.

> Apropos, kolkoze mame vlastne clenov? Na www.sklug.sk veru nevidim
> nikoho, kto by za tento rok uz zaplatil :-) a mnohi nezaplatili ani za minuly
> (co podla vykonavacieho predpisu znamena vymazanie z databazy clenov).

Hmmmm, a lahsiu otazku nemas? :-)

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.