[sklug] Lugcon

Úterý Únor 5 15:46:55 CET 2002

Dňa 05. feb 2002 o 13:41, Radovan Semancik napísal(a):

> - UBYTOVANIE Kto vie o nejakej moznosti lacneho (a oficialneho)
> ubytovania v BA? Internaty, ubytovne, cokolvek. Ide o to len sa spytat.
> Netreba v podstate nic vybavovat len zistit ceny, adresy a tel. cisla
> .... kazdy si uz potom rezervuje ubytko sam.

s moznostou ubytovania sa uz davnejsie ozval Martin Borbely a prave teraz
poslal podrobnosti ohladom neho. citujem:

 zistil som cenu: 240 Sk/noc
 izby su dvoj az troj-postelove so sprchou a wc, vacsina je 3
 postelovych. Celkova kapacita je 150 ludi. Cez tyzden tam maju plno ale
 cez weekendy sa to dost vyprazdnuje.
 Je to budova Institutu pre verejnu spravu na ul. Schneidera Trnavskeho
 1/a, Dubravka. Hovoril som o tom priamo s riaditelom (p. Konecny) Bude
 treba urobit rezervaciu na konkretny termin.

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk