[sklug] Lugcon - kontakt na MFF

Branislav Vartik brano na vartik.sk
Pondělí Únor 11 13:31:34 CET 2002

Priatelia,

nemozem sa venovat organizacii LUGCONu osobne, preto posielam aspon jeden
uzitocny kontakt.

Brano Vartik

-----Original Message-----
From: Radovan Garabik [mailto:garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk]
Sent: Monday, February 11, 2002 11:01 AM
To: Branislav Vartik
Subject: Re: FW: [sklug] Lugcon

ahoj
ak sa ta niektore otazky netykaju (vsimol som si kolkokrat to bolo
forwardnute :-)) tak ich len forwardni na spravne miesta

On Fri, Feb 08, 2002 at 03:04:07PM +0100, Branislav Vartik wrote:
> Zdravim,
>
> existuje sposob, aby sa dal tzv. LUGCON (vid nizsie) zorganizovat na MFF?

trochu je problem v tom ze mne za chvilu konci civilka a potom bohvie
co bude
ale nieco by sa dalo hadam urobit

kolko ludi sa zhruba ocakava a ake su naroky na miestnost?
(mff poznas, tak povedz typ miestnosti, napr Acko alebo
nejaka mensia, meotar, projektor atd...)

vie sa o druzbe? ma to intrakovu a hotelovu cast, intrakova je lacna
(ale neviem ci bude dostupna teraz), hotelova menej lacna
(ceny si nepamatam ale da sa zistit)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |
Hi! I'm a signature virus! Copy me into your signature file to help me
spread!