[sklug] Prednasky 'replay'

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Pondělí Únor 18 14:29:30 CET 2002

Ked uz sme pri tych prednaskach a kedze WWWecko stale nerozchodil
webaplikaciu pre LV, otvorim diskusiu tu.

Manapdlo ma, ze by mozno stalo za to spravit 'replay' uspesnych
prednasok z predchadzajucich LV. Teda, spravit ich znova, doplnene o
aktualne informacie. A rad by som pocul vas nazor a aj tipy na 'uspesne'
prednasky z minulosti, ktore by ste scheli pocut znova.

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.