[sklug] Prednasky 'replay'

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Úterý Únor 19 11:46:08 CET 2002

Ahojte,

>     btw napriklad ja by som uvital prednasku o praktickych skusenostiach s
> nasadenim linuxu v komercnej sfere, kedze o tom abslotune nic neviem a
> mnoho mladych ludi co chodi na LugCony urcite tiez nie.

Na prednasku je to malo, skor zase na nejaku formu panelu s par
kratkymi pokecmi a naslednou diskusiou.

Pokial sa take uskutocni, rad pridam par postrehov z oblasti riadenia
technologickych systemov a nazoru vyvojarov, systemakov
a managementu na Linux. Rozsah tak 15 minut a upozornujem,
ze to nebudu ziadne ruzove okuliare ani nekriticka chvala Linuxu
resp. open source ako riesenia vsetkych zakladnych problemov
ludstva :-)