[sklug] Prednasky 'replay'

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Úterý Únor 19 11:55:52 CET 2002

Ahojte,

> Ak sa bodre pametam o niecom podobnom sa tu uz davnejsie diskutovalo
> (myslim, ze pred poslednym LV) a dohodlo sa, ze prednasky budu
> zverejnene na webe.

Som za zverejnenie na webe (napr. www.sklug.sk :-)) a neopakovanie.

Na jednej strane je fakt, ze nie kazdy chodi na vsetky LV a opakovanie
prednasky by niektori ocenili (v takom pripade ale bezpodmienecne
v inom meste, ako bola povodna), na druhej strane su ale dva dni
v (zatial max.) 2 track-och pomerne malo a kazda opakovana prednaska
zaberie miesto novej. To druhe povazujem za vaznejsi argument.

Vidiet nieco co uz som videl (aj ked aktualizovane) nemam zaujem
a na taku prednasku by som sotva siel (radsej si tie aktualizovane veci
najdem na webe), ale to je pochopitelne len moj osobny nazor.

> Pripadne by som navrhol jednotlive prednasky prepracovat
> do formy mini-HOWTO a tieto zverejnit.

To zalezi na autoroch - obavam sa, ze sa to bude malokomu
chciet (napr. vymyslat do mini-HOWTO textove popisy toho, co na
folii povie jednym obrazkom).