[sklug] prednasky

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Středa Únor 20 14:33:38 CET 2002

Stanislav Meduna wrote:

> Na prednasku je to malo, skor zase na nejaku formu panelu s par
> kratkymi pokecmi a naslednou diskusiou.
>
> Pokial sa take uskutocni, rad pridam par postrehov z oblasti riadenia
> technologickych systemov a nazoru vyvojarov, systemakov
> a managementu na Linux. Rozsah tak 15 minut a upozornujem,
> ze to nebudu ziadne ruzove okuliare ani nekriticka chvala Linuxu
> resp. open source ako riesenia vsetkych zakladnych problemov
> ludstva :-)

S tym panelom suhlasim. Na prednaksu to nie je, ale mozeme spravit
diskusiu.

Stano tu uz navrhoval obsadenie:
Juraj Bednar: OpenSource anjel
Stano Meduna: Komercny diabol
a ja by som zobral neutralnu, vyvazovaco/rozhodovaciu ulohu :-)

Toto by mohlo v sobotu podvecer vcelku dobre vypalit ....

Stanislav Meduna wrote:

> Som za zverejnenie na webe (napr. www.sklug.sk :-)) a neopakovanie.

Vacsina na webe uz je.

> Na jednej strane je fakt, ze nie kazdy chodi na vsetky LV a opakovanie
> prednasky by niektori ocenili (v takom pripade ale bezpodmienecne
> v inom meste, ako bola povodna), na druhej strane su ale dva dni
> v (zatial max.) 2 track-och pomerne malo a kazda opakovana prednaska
> zaberie miesto novej. To druhe povazujem za vaznejsi argument.

Ak bude novych prednasok tolko, aby zaplnilo obidva dni. Zatial ich
tolko rozhodne nie je :-)

> Vidiet nieco co uz som videl (aj ked aktualizovane) nemam zaujem
> a na taku prednasku by som sotva siel (radsej si tie aktualizovane veci
> najdem na webe), ale to je pochopitelne len moj osobny nazor.

Ak mas na to cas. Navyse, len malo ludi je na linuxweekendoch stalych,
vacsina sa obmiena.

> To zalezi na autoroch - obavam sa, ze sa to bude malokomu
> chciet (napr. vymyslat do mini-HOWTO textove popisy toho, co na
> folii povie jednym obrazkom).

Ja by som bez obrazkov zomrel. Bez obrazku sa neda nic poriadne
vysvetlit ....

Matus \"fantomas\" Uhlar wrote:
> No, ja by som skusil zbastlit prednasku o zakladoch sietovania, ako funguju
> IP adresy, netmasky, broadcasty, routovanie.
>
> Ale iba hruby zaklad. Rad priberiem dalsieho do teamu nech to pripravime a
> odprednasame dvaja...

Nerad ti sliapem bagandzami do svedomia, fantomas, ale toto uz bolo.
Dokonca na poslednom LV v Kosiciach. A dokonca sa prednasatel ani
neunuval prist. A dokonca som to potom musel prednasat ja :-))))

Kazdopadne, snaha sa ceni, ale skus vymysliet inu temu, prosim.

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.