[sklug] prednasky

Středa Únor 20 14:48:52 CET 2002

-> Matus \"fantomas\" Uhlar wrote:
-> > No, ja by som skusil zbastlit prednasku o zakladoch sietovania, ako funguju
-> > IP adresy, netmasky, broadcasty, routovanie.
-> >
-> > Ale iba hruby zaklad. Rad priberiem dalsieho do teamu nech to pripravime a
-> > odprednasame dvaja...
->
-> Nerad ti sliapem bagandzami do svedomia, fantomas, ale toto uz bolo.
-> Dokonca na poslednom LV v Kosiciach. A dokonca sa prednasatel ani
-> neunuval prist. A dokonca som to potom musel prednasat ja :-))))

ja som tiez nedosiel ale asi z ineho dovodu...
a k napadu ma priviedli niektore napady niektorych pouzivatelov ohladne
masiek a niektore komentare ktore jasne naznacovali ze dotycny nevie ako to
tam dole funguje. Ale ked vravis ze to uz bolo ja sa nenutim. Aspon to
nemusim robit a mozem odkazat takychto na stranku kde je ta prednaska
spisana, teda ak je. posles adresu? :)
 A day without sunshine is like, night.