[sklug] Oznam o marcovom LV na www?

Vojto A. Zachar zachar na fpv.umb.sk
Neděle Únor 24 16:56:23 CET 2002

Asi som slepy, ale ani na www.sklug.sk ani na www.linux.sk som nenasiel
zmienku o tom, ze v marci 2002 bude "Linux vikend".  Ak som slepy (ten
lepsi pripad pre linux v SR :-), tak mi poslite linku, nech si ju zapisem
za usi.

Ak je to ten horsi pripad, prosim urobte aspon oznam o predbeznom datume s
poznamkou o tom, kedy bude presny datum znamy. Privital by som umiestnenie
na uvodnej stranke, kedze je to podla mna dost vyznamna (ak nie
najvyznamnejsia) udalost, co sa Linuxu na Slovensku tyka. Dik.

A potom mi tu www adresu dajte vediet tiez. :-)
(Neviem kde mi hlava stoji, takze nemam naladu na kazdodenne browsovanie a
hladanie toho oznamu.) Rad by som totiz tuto udalost dal do pozornosti
dalsim ludom "linuxu/unixu" chtivych.

     Vojto