[sklug] Oznam o marcovom LV na www?

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Pondělí Únor 25 11:11:54 CET 2002

Zdravim,

> Asi som slepy, ale ani na www.sklug.sk ani na www.linux.sk som nenasiel
> zmienku o tom, ze v marci 2002 bude "Linux vikend".  Ak som slepy (ten
> lepsi pripad pre linux v SR :-), tak mi poslite linku, nech si ju zapisem
> za usi.

http://www.sklug.sk/lugcon , ale ozaj by sa hodil odkaz zo stranok,
kde to vacsina ludi hlada.

Jedna otazka na organizatorov: bude dostupny stroj, na ktorom
pojde pustit powerpoint prezentacia? Notebook sice mam, ale
640x480 bez oddelenych nastaveni pre externy display a to nie
je to prave orechove.

Kym mi zacnete nadavat tak ako som nadaval pred casom ja :-):
naozaj som sa snazil pouzit KPresenter, ale ten ma pred sebou
este dlllhu cestu...

Na zaver odkaz pre toho, kto sa stara o info o prednaskach (oozy?) -
na kiu Mariu som sa trapil s popisom obsahu prednasky, ked sa neda
zobrazit? :-) Hlasovat o prednaskach a vidiet len ich nazov nie je
uplne ono...