[sklug] Vyska clenskeho? & valna hromada

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Středa Únor 27 13:10:41 CET 2002

nazdar,

> clenske je stale 250,-? Nikde na stranke som to nenasiel (okrem
> predvyplnenej zlozenky, ktora je ktovieako stara) a ak je to v agende
> v zapise z minuleho VZ, tak tam sa nedostanem, lebo ... nuz, nemam
> zaplatene clenske :-)))

	to clenske je stale 250Sk. otazkou zostava, ci ma nejaky zmysel
	clenske v takejto vyske a nestacilo by nejake symbolicke
	:) argument, aby boli peniaze na organizaciu lugconu/ov je
	off-topic, pretoze nejake peniaze uz sklug ma a lugcony nie su
	stratove. v pripade, ze existuju ine argumenty, rad sa ich
	dozviem. ja zastavam nazor, ze ak niekto robi na free projektoch,
	tak peniaze nema (vlastna skusenost).

	dalej, co sa tyka valnej hromady a volieb do rady. pretoze v
	czlugu je situacia obdobna, tak by ma zaujimalo ci sa nebude
	tvorit volebna komisia (honosny nazov, pre zber kanditatov a
	podobne s tym suvisiace blaboly).

							marx

[ marek 'marx' grac / gerard ][  We are all apprentices in a craft  ]
[                            ][ where no-one ever becomes a master. ]
[     xgrac na fi.muni.cz       ][                   Ernest Hemingway  ]