[sklug] Vyska clenskeho? & valna hromada

Středa Únor 27 13:21:15 CET 2002

-> 	to clenske je stale 250Sk. otazkou zostava, ci ma nejaky zmysel
-> 	clenske v takejto vyske a nestacilo by nejake symbolicke
-> 	:) argument, aby boli peniaze na organizaciu lugconu/ov je
-> 	off-topic, pretoze nejake peniaze uz sklug ma a lugcony nie su
-> 	stratove. v pripade, ze existuju ine argumenty, rad sa ich
-> 	dozviem. ja zastavam nazor, ze ak niekto robi na free projektoch,
-> 	tak peniaze nema (vlastna skusenost).

imho peniaze sa zidu na to aby sme mohli podporovat projekty. to clenske
250sk nie je vela, a som za nezmenene, ale ak si mysli(te) ze sa ma znizit
odhlasujeme si to na VZ

-> 	dalej, co sa tyka valnej hromady a volieb do rady. pretoze v
-> 	czlugu je situacia obdobna, tak by ma zaujimalo ci sa nebude
-> 	tvorit volebna komisia (honosny nazov, pre zber kanditatov a
-> 	podobne s tym suvisiace blaboly).

ehh, pri sucasnom pocte clenov to imho nema zmysel. Ale mam pocit ze sa
nieco musi rozhybat aby sme neostali mrtvou organizaciou. Kto ma pocit ze by
nieco vedel rozhybat, nech sa ozve/prihlasi.

Yo a aby to neboli reci do prazdna, hlasim sa ja za kandidata. Vela csau mat
nebudem (ale to tusim nema nikto) a ak mi nieco napadne rad prispejem k
spolocnemu dielu resp dam pomocnu ruku v ramci svojich moznosti.

A pre mna za mna nech je v SR aj 9 ludi ak sa daco zacne realne robit.

 Support bacteria - they're the only culture some people have.