[sklug] Vyska clenskeho?

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Středa Únor 27 13:51:00 CET 2002

Ahojte,

> Ozaj tu by som mal taky napad aby sa na najblizsom sklugu mohlo
> priamo tam vyberat clenske

Nezmysel - to ak tam pride 200 ludi, tak ma ten chudak co to
bude vyberat potom behat cely den s 50 tisickami vo vacku?
A predtym si zaobstarat peniaze na vydavanie, lebo kazdy
druhy bude platit tisickou? Ako vynimka snad, ale pravidlo by
som z toho nerobil.

Banky a ucty su od toho, aby sa pouzivali - evidencia je jasna,
netreba vypisovat potvrdenky, nikto nemusi nosit hotovost,
prijata platba sa da automaticky zlinkovat s databazou clenov...

> A nemusel by behat na postu a zhanat cislo uctu a pod.

V sucasnej dobe nevidim dovod, preco by niekto nemohol mat
internetbanking. Ja si nepamatam, kedy som naposledy posielal
peniaze postou...

Cislo uctu je dufam to, co je na webe?

Zdravi
--