[sklug] Vyska clenskeho? & valna hromada

Jozef Novikmec jozef.novikmec na lynx.sk
Středa Únor 27 14:06:08 CET 2002

Dňa St, 2002-02-27 at 13:21, Matus "fantomas" Uhlar napísal:
> -> 	to clenske je stale 250Sk. otazkou zostava, ci ma nejaky zmysel
> -> 	clenske v takejto vyske a nestacilo by nejake symbolicke
> -> 	:) argument, aby boli peniaze na organizaciu lugconu/ov je
> -> 	off-topic, pretoze nejake peniaze uz sklug ma a lugcony nie su
> -> 	stratove. v pripade, ze existuju ine argumenty, rad sa ich
> -> 	dozviem. ja zastavam nazor, ze ak niekto robi na free projektoch,
> -> 	tak peniaze nema (vlastna skusenost).
>
> imho peniaze sa zidu na to aby sme mohli podporovat projekty. to clenske
> 250sk nie je vela, a som za nezmenene, ale ak si mysli(te) ze sa ma znizit
> [...]

Vyska clenskeho prispevku by mala zavisiet od toho co za to ten ktory
clen dostane. Nejake promo. Nie som sice marketingovy expert:-), ale co
tak napriklad aby kazdy clen dostal vtedy ked zaplati clenske nejaky
darcek ktory si vyberie. Najnovsiu verziu distra ktore si vyberie
(moznost vybratia napr. z troch druhov), tricko, nalepky a tak podobne.
Vtedy myslim ze ma zmysel vyberat taketo clenske. Lugcon som organizoval
uz dvakrat :-) (KE) a okrem zaplatenia miestnosti SkLUG ine vydavky
nemal. Ak sa mylim, opravte ma ale pocas organizovania sa ku mne ina
informacia nedostala.

Co sa tyka tych darcekov, ak sa nemylim Juraj ma nejaky Inetovy obchod,
takze podla mna ak Juraj ponukne rozumne ceny :-), moze tie darceky
ditribuovat priamo Juraj.:-)

> [...]
> -> 	czlugu je situacia obdobna, tak by ma zaujimalo ci sa nebude
> -> 	tvorit volebna komisia (honosny nazov, pre zber kanditatov a
> -> 	podobne s tym suvisiace blaboly).
>
> ehh, pri sucasnom pocte clenov to imho nema zmysel. Ale mam pocit ze sa
> nieco musi rozhybat aby sme neostali mrtvou organizaciou. Kto ma pocit ze by
> nieco vedel rozhybat, nech sa ozve/prihlasi.
>
> Yo a aby to neboli reci do prazdna, hlasim sa ja za kandidata. Vela csau mat
> nebudem (ale to tusim nema nikto) a ak mi nieco napadne rad prispejem k
> spolocnemu dielu resp dam pomocnu ruku v ramci svojich moznosti.

Osobne som tiez este nebol clenom, naprilad aj preto ze este nedavno som
bol studentom a penazi nazvys nebolo:-). Preto myslim ze ak bude k tomu
clenskemu pridana nejaka hodnota bude to mat vacsi zmysel.

BTW. ake projekty su podporovane z penazi SkLUGU? (toto nie je ironicka
poznamka, len ma to tak zaujima)

> A pre mna za mna nech je v SR aj 9 ludi ak sa daco zacne realne robit.
>
> --
>  Matus "fantomas" Uhlar, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
>  Warning: I don't wish to receive spam to this address.
>  Varovanie: Nezelam si na tuto adresu dostavat akukolvek reklamnu postu.
>  Support bacteria - they're the only culture some people have.

Ing. Jozef Novikmec
Linux system administrator
LYNX, spol. s r. o.
Masarykova 10