[sklug] Vyska clenskeho? & valna hromada

Misu misu na ns.ipg.sk
Středa Únor 27 14:33:13 CET 2002

<cut>
> Vyska clenskeho prispevku by mala zavisiet od toho co za to ten ktory
> clen dostane. Nejake promo. Nie som sice marketingovy expert:-), ale co
> tak napriklad aby kazdy clen dostal vtedy ked zaplati clenske nejaky
> darcek ktory si vyberie. Najnovsiu verziu distra ktore si vyberie
> (moznost vybratia napr. z troch druhov), tricko, nalepky a tak podobne.
> Vtedy myslim ze ma zmysel vyberat taketo clenske. Lugcon som organizoval
> uz dvakrat :-) (KE) a okrem zaplatenia miestnosti SkLUG ine vydavky
> nemal. Ak sa mylim, opravte ma ale pocas organizovania sa ku mne ina
> [...]
</cut>

No to by musel niekto tie darceky najprv robit :)
A potom distribuovat :)
Joooj ako krasne sa pise a ako tazko sa robi...
Ale ak ma predsa len niekto chut aj robit, tak prosim nech sa ozve na
sukromy mail.. misu na ipg.sk.. dik...

                                     Misu