[sklug] Vyska clenskeho? & valna hromada

Jozef Novikmec novikmec na devil.lynx.sk
Středa Únor 27 14:54:27 CET 2002

Dňa St, 2002-02-27 at 14:33, Misu napísal:

> <cut>
> </cut>
>
> No to by musel niekto tie darceky najprv robit :)
> A potom distribuovat :)
> Joooj ako krasne sa pise a ako tazko sa robi...
> Ale ak ma predsa len niekto chut aj robit, tak prosim nech sa ozve na
> sukromy mail.. misu na ipg.sk.. dik...

Myslim ze si necital cely mail. Pisal som ze napriklad Juraj ma
internetovy obchod www.geeknieco.sk, takze kludne sa moze distribucia
nechat na tento obchod. Clen spokojny ze nieco za svoje prachy dostane,
Juraj bude mat obrat, ...