[sklug] Vyska clenskeho? & valna hromada

Misu misu na ns.ipg.sk
Středa Únor 27 15:40:57 CET 2002

On 27 Feb 2002, Jozef Novikmec wrote:

> Dòa St, 2002-02-27 at 14:33, Misu napísal:

> Myslim ze si necital cely mail. Pisal som ze napriklad Juraj ma
> internetovy obchod www.geeknieco.sk, takze kludne sa moze distribucia
> nechat na tento obchod. Clen spokojny ze nieco za svoje prachy dostane,
> Juraj bude mat obrat, ...

A co tak spravit neico aj bez prachov.
ale trosku inak, toto nie je namierene proti jurajovi.
to geeknieco je http://www.geekstore.sk :)
A ked si pozres tie ceny, tak pochopis, ze pri robeni obratu jurajovi by z
clenskych polatkov nic nezvysilo. Takze by boli fakticky zbytocne.
Ale este raz apelujem na vsetkych, ze kt ma chut pohnut prstom a trosku
pomoct, tak nech sa mi ozve... Vysvetlim mu potom presneo  co ide...
Ti ostatny sa dozvedia na lugcone :)

                                                Misu