[sklug] Vyska clenskeho? & valna hromada

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Středa Únor 27 16:51:42 CET 2002

Ahoj,

> Az taky nezmysel to nie je. 50k zas az tak vela penazi nie je,

Neviem ako Ty, ja by som s tym rozhodne nesiel bratislavskou
MHD na obed a nechat to bez dozoru v (aj ked zamknutej)
miestnosti je tiez risk - peniaze sa slohnu este nenapadnejsie
ako notebook :-(

Tiez som si myslel, ze si viem dat bacha, ale po tom, ako mi raz
na dovolenke (aj ked to nebolo na Slovensku) slohli penazenku,
mam pred schopnostami vreckarov uctu...

> :-))))))))) Vidim Stano ze to vidis dost idealne. Ja som to videl tiez.
> Ale neuveris, kolko Linuxakov si neuvedomi, ze ked do variabilneho
> symbolu nenapisu to rodne cislo co pozadujeme, tak nikto nijakym
> sposobom nevie od koho ta platba prisla.

Heh, normalne som sa zamyslel, ci som nezabudol :-)

> Riesenim by bol TatraPay a .eliot.pay.

Ma uz SkLUG konto v TB? Ak ma, kde je zverejnene jeho cislo?
Lebo ja som posielal peniaze do Postovej banky.

> Kazdopadne, tohorocne clenske poplatky budu urcite vynimocne,
> aj co do vysky aj co do sposobu platby.

Za tento rok uz mali ludia davno zaplatit a vysku teraz zmenit
(smerom nadol) by podla mna nebolo fair. Alebo chces, aby
oneskorenci boli zvyhodneni? Formulacia prislusneho vykonavacieho
predpisu mi pripada trochu nestastna.

> Ak ma neporazi od prepracovanosti, tak sa vsetko vcas dozviete :-))))

:-)