[sklug] Vyska clenskeho? & valna hromada

Středa Únor 27 16:57:07 CET 2002

-> > Vyska clenskeho prispevku by mala zavisiet od toho co za to ten ktory
-> > clen dostane. Nejake promo. Nie som sice marketingovy expert:-), ale co
-> > tak napriklad aby kazdy clen dostal vtedy ked zaplati clenske nejaky
-> > darcek ktory si vyberie. Najnovsiu verziu distra ktore si vyberie
-> > (moznost vybratia napr. z troch druhov), tricko, nalepky a tak podobne.
-> > Vtedy myslim ze ma zmysel vyberat taketo clenske. Lugcon som organizoval
-> > uz dvakrat :-) (KE) a okrem zaplatenia miestnosti SkLUG ine vydavky
-> > nemal. Ak sa mylim, opravte ma ale pocas organizovania sa ku mne ina
-> > informacia nedostala.
->
-> No to by musel niekto tie darceky najprv robit :)
-> A potom distribuovat :)
-> Joooj ako krasne sa pise a ako tazko sa robi...
-> Ale ak ma predsa len niekto chut aj robit, tak prosim nech sa ozve na
-> sukromy mail.. misu na ipg.sk.. dik...

sorry nechapem. Nie je tento mailing list prave pre tych ktori maju nieco
chut urobit?

mas ponuku prace (co treba urobit) alebo ponukas svoj volny cas? preco to
nenapises rovno sem?

 Spam is for losers who can't get business any other way.