[sklug] Vyska clenskeho? & valna hromada

Valašťan Štefan stefan.valastan na scp.sk
Středa Únor 27 17:09:32 CET 2002

> O tomto sa uz par krat strhla diskusia aj v SR aj mimo nej. Boli tu
> tricka, CD-cka, .... ale problem je, ze ako obcianske zdruzenie nesmieme
> vykonavat 'podnikanie', cize nemozeme zarabat na predaji, atd. ...
> neviem presne co do toho vsetko spada a zda sa ze to nikto presne nevie,
> takze tu asi treba najst inu cestu, aby SkLUG zostal pravne cisty.

	 No pockaj to akoze clenske vyberat SKLUG moze a napriklad nemoze
poslat clenom
	 tricka, cd a pod. samozrejme zdarma. financovalo by sa to z
clenskych prispevkov, to predsa
	nemoze byt podnikanie.
	Nie som pravnik tak to presne neviem, berte to len ako taku uvahu.

	Steve