Proceduralny navrh WAS: Re: [sklug] Vyska clenskeho? & valna hromada

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Únor 27 20:01:00 CET 2002

Ahoj,

> Nesuhlasim, napr. ja uz davno planujem kupit si tu milu kreditkovu linux
> distribuciu :-). Ak mam dostat darcek - chcem to! ;-)

prid na lugcon, jednu ti donesiem. Este mam zopar aj priamo od
vyvojarov, tie tam rozdam (setril som ich na taketo casy :-).

Ale co je dolezitejsie -- nerieste nejake darceky, tie su sice mile, ale
zapadnu prachom a nic z nich nebude. Ak niekto pride na lugcon,
najdolezitejsie su vedomosti a kontakty, ktore si odnesie a tie su
naozaj k nezaplateniu (v pripade, ze to uz vsetko neovlada samozrejme).

A myslim, ze v tomto ohlade by to chcelo spravit nieco take, ako
,,zoznamovaciu'' akcosku. Myslim tym, spravit polhodinku na
predstavovanie ludi a co robia, o co sa zaujimaju. Lebo to doapdne tak,
ze vecer v krcme sa spoja ludia, co sa poznaju. Nie nejake bruteforce
typu ,,ja som Janko a nainstaloval som si Mandrake 8.1'', to by nemalo
zmysel. Skor take veci, ze kto riesil nieco zaujimave -- napriklad
dumber LDAP, niekto taky a taky cluster, ake s tym ma skusenosti. Tak
ludia budu lepsie vediet, na koho sa obratit s nejakym problemom. Kludne
si to vezmem na starost, ak je o to zaujem a ak tych ludi nebude treba
ukecavat, aby nieco povedali. Ide o to, ze nie kazdy ma cas/chut si
pripravit prednasku. Ak vsak niekto robi nieco naozaj zaujimave, mozu sa
tam ti ludia stretnut a spolu podebatovat. To by bolo naozaj vynikajuce.

   Juraj.