[sklug] Clanky, distribucia a tak vobec

Středa Únor 27 21:02:41 CET 2002

-> > Potrebujem cloveka, ktory dokaze napisat
-> > par suvislych slov o hocicom na linux.sk
-> > Ja to uz nestiham. Plz, opytajte sa kohokolvek.
-> > Nemozem slubit ziadnu financnu satisfakciu,
-> > jedine to, ze clanok si precita par ludi (cca. 200).
-> > Stav: Kriticky!
-> >
-> > Distribucie na lugcone
-> > S misuom dovlecieme distribucie linuxov na lugcon.
-> > Mandrake, Red Hat, Debian, Slackware.
-> > POTREBUJEME cloveka, ktory je schopny napalit
-> > par CD.
-> >
-> napalit to mozem za predpokladu, ze sa to bude dat urobit dopredu,
-> tzn. nie na lugcone, lebo tam masinu nosit nebudem..no a samozrejme
-> by mi niekto mohol dodat prazdne media..

no vyborne, co keby sa prihlasil kto cochce a keby sme sa spytaliSR ci
bybola ochotna zasponzorovat ? clenovia by mali narok na 1. instalaciu
(alebo zlavu) a neclenovia bysi to platili same...

napriklad.
 BSE = Mad Cow Desease ... BSA = Mad Software Producents Desease