[sklug] Clanky, distribucia a tak vobec

Misu misu na ns.ipg.sk
Čtvrtek Únor 28 09:16:17 CET 2002

On Wed, 27 Feb 2002, Matus "fantomas" Uhlar wrote:

> -> > Potrebujem cloveka, ktory dokaze napisat
> -> > par suvislych slov o hocicom na linux.sk
> -> > Ja to uz nestiham. Plz, opytajte sa kohokolvek.
> -> > Nemozem slubit ziadnu financnu satisfakciu,
> -> > jedine to, ze clanok si precita par ludi (cca. 200).
> -> > Stav: Kriticky!
> -> >
> -> > Distribucie na lugcone
> -> > S misuom dovlecieme distribucie linuxov na lugcon.
> -> > Mandrake, Red Hat, Debian, Slackware.
> -> > POTREBUJEME cloveka, ktory je schopny napalit
> -> > par CD.
> -> >
> [...]

Ked je to uz na svetle sveta :)
Chcel som to nechat ako prekvapenie na lugcon...
Takze obsah CD je uz skoro spracovany, ale aj tak by sa zisiel niekto, kto
by mi pomohol stvorit este jedno CD :)
Mam uz aj krasne navrhnute obaly... Aby to neboli len suche CD.
Teraz by som to potreboval vytalcit. MEdia budu dnes kupene Takze o to sa
bat netreba a na CD sa ziadna zlava davat nebude.
Dovod je prosty, ked zlavim z 50 Sk za kus, tak z toho nebudem mat ani na
obed :) A to som si silubil, ze si za tu pracu doprajem poriadny...
A druha vec nechcem roslisovat medzi clenmi a neclenmi. BTW. teiz som
neclen. Takze chcem aby to mali vsetci za tu fakt symbolicku cenu.

hough

                                         Misu