[sklug] Vyska clenskeho? & valna hromada

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Čtvrtek Únor 28 09:25:11 CET 2002

Marek Grac wrote:

>         aby som uviedol na spravnu miernu "volebnu komisiu", v czlugu sa v
>         podstate jednalo o to, ze niekto oboslal clenov rady, navrhnutych
>         clenov, a tych co sa navrhli sami, aby poslali cosi o sebe. a
>         myslim, ze vo finalnej faze sa vytvoria hlasovacie listky (kto
>         chce podrobnosti, tak nech sa ozve. volebna komisia czlugu sedi v
>         dosahu medicinbalom). jedina podmienka bola, ze nemoze kandidovat
>         (objektivita).

Presne tak som to myslel aj ja. Uz nam chyba len ten dobrovolnik.

CHCE ESTE NIEKTO POMOCT? ... tu je praca, nenarocna ale zodpovedna.

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.